Pieczątki pyrzyce

Wizytówka firmy – czy należy mieć pieczątkę?

Jeszcze do niedawna prawo sankcjonowało przymus posiadania pieczątki firmowej w wypadku rejestracji działalności gospodarczej. Każdy podmiot gospodarczy zobligowany był do posiadania takiego przedmiotu, którego zasadniczym zdaniem było uwierzytelnianie dokumentacji. We współczesnych czasach nie występuje zobowiązanie posiadania pieczątki firmowej, czy jednak oznacza to, że nie warto jej tworzyć? Kategorycznie nie. Ceny jej wyrobienia są malutkie, nie obciążają istotnie budżetu żadnego przedsiębiorstwa, a mienie takich wyrobów daje dużo zalet. Pieczątki to zwłaszcza swoista wizytówka firmy, która niesie za sobą treść marketingową. Dzięki odbitemu na papierze wizerunkowi przedsiębiorstwa, logo będzie żywe a także dostrzegalne przez mnóstwo osób, a tym samym zaakcentuje obecność danej firmy w ich pamięci i świadomości. Taki ruch przyczynia się do praktycznie gratisowej reklamy. Pieczątki to również prestiż, który wzmaga poczucie wiarygodności a także powagi danej firmy w oczach partnerów. By niemniej jednak pieczątka mogła bardzo dobrze dokonywać swoją rolę, musi być porządnie przewidziana. Na podstawowym planie musi znaleźć się ewidentne logo firmy, zrozumiała nazwa przedsiębiorstwa oraz adres jego siedziby. Bardzo ważnym atrybutem jest opatrzenie logo o delikatną grafikę, która tematycznie będzie scalać się z kierunkiem firmy. Np. w przypadku zakładu wulkanizacyjnego dobrze sprawdzi się obraz opony albo klucza. Taki manewr skutkuje tym, że użytkownicy utrwalają nazwę danej firmy z konkretną branżą i gdy będą musieli skorzystać z takiej usługi, bez wątpienia zwrócą się o pomoc do firmy, którą wiążą z grafiki zawartej na pieczątce.


Możliwość komentowania jest wyłączona.